یک زن جوان در تیراندازی پلیس در وست‌بوروی اتاوا زخمی شد

یک زن ۲۵ ساله پس از فرار از ایست بازرسی پلیس، در جریان تیراندازی با ماموران در محله وست‌بورو در اتاوا زخمی شد.

به گزارش ایران‌کانادا, یک زن ۲۵ ساله پس از فرار از ایست بازرسی پلیس، در جریان تیراندازی با ماموران در محله وست‌بورو در اتاوا زخمی شد. طبق گزارش اداره پلیس اتاوا، این حادثه حدود ساعت ۱:۳۰ بعدازظهر رخ داده است. زن جوان پس از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شده و وضعیت او وخیم گزارش شده است.

واحد تحقیقات ویژه استان انتاریو (SIU) اعلام کرد که یک افسر پلیس در نزدیکی خیابان‌های چرچیل و آوندیل اقدام به متوقف کردن یک خودرو کرده است. راننده که زنی ۲۵ ساله بود، از خودرو خارج شده و فرار کرده است. به دنبال این، پلیس به تعقیب او پرداخته است. در نهایت، افسر با شلیک گلوله، زن را متوقف کرده است. واحد تحقیقات ویژه استان انتاریو موظف به بررسی حوادثی است که با حضور پلیس در انتاریو رخ می‌دهد و منجر به مرگ، جراحت جدی، آزار جنسی یا شلیک گلوله می‌شود.

ساکنان نزدیک محل حادثه گزارش کرده‌اند که صدای تیراندازی را شنیده‌اند و شاهد حضور گسترده نیروهای پلیس و خودروهای آن‌ها در محل بوده‌اند. این منطقه برای تردد وسایل نقلیه مسدود شده است، اما در حال حاضر هیچ خطری برای امنیت عمومی وجود ندارد. اداره پلیس اتاوا تایید کرده است که وضعیت زن ۲۵ ساله همچنان وخیم است و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

دکمه بازگشت به بالا